Primele tipuri de suport media care redau, in continut si format, aceasta abordare vor fi cele online, respectiv website-urile celor doua divizii Express si Post. In plus, in urmatoarele luni vor fi inscriptionate cu acelasi mesaj toate vehiculele si aeronavele din flota TNT, ca si toate materialele de comunicare si promovare.

Mesajul “Sure we can” reflecta operatiunile zilnice, sub presiunea timpului, de la simpla livrare a unei scrisori pana la transporturi cu totul speciale prin volum sau continut. Este vorba in aceeasi masura despre proiecte si initiative de mare impact, asa cum sunt cele de responsabilitate sociala (illustrate de parteneriate cu organizatii ca World Food Programme sau United Way) sau pentru protectia mediului.

“Sunt incantat ca vom incepe sa comunicam un mesaj care reflecta toate aspectele importante pentru noi. Simteam ca trebuie sa vorbim despre lucrurile care ne sunt aproape, despre mentalitatea noastra si despre ceea ce ne face diferiti. De fapt, acesta este modul in care facem noi lucrurile, in care ne aducem la indeplinire sarcinile zilnice si in care comunicam cu cei din jurul nostru”, a declarat Peter Bakker, CEO al TNT N.V

Citeste si:

In ceea ce priveste Romania, primul vehicul inscriptionat “Sure we can” este deja in drum spre partenerii companiei, gata de primele preluari si livrari.

TNT Express este lider mondial in industria de curierat expres. Compania livreaza saptamanal 4,4 milioane colete, documente si marfa in peste 200 de tari prin intermediul retelei sale ce cuprinde 2.331 oficii, depozite si centre de sortare. TNT Express opereaza cu peste 26.760 de vehicule rutiere si 47 avioane si are cea mai mare retea aeriana si rutiera de livrari door-to-door din Europa.

TNT N.V. deserveste peste 200 tari si are peste 161.500 de angajati. Pentru 2007, compania a raportat venituri de 11 miliarde de Euro. TNT N.V. este listata la bursa din Amsterdam si New York.