Leo Burnett Romania a intrat in ambele finale cu aceeasi campanie, "The Dinosaur Exhibition Campaign", realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala, Grigore Antipa. Scopul campaniei a fost de a informa copiii si tinerii despre expozitia organizata de muzeu care a adunat schelete ale dinozaurilor provenind din America de Sud.

Campania a rulat in luna aprilie 2008 simultan in cinci orase din tara si a determinat o crestere de 200% a vizitelor la muzeu pe durata desfasurarii ei, a declarat responsabilul de PR al agentiei Leo Burnett, Anca Rancea, citat de NewsIn.

Printre celelalte finaliste la categoria Campanii Media se numara Germania, Israel, Cehia, Lituania, Polonia si Bulgaria. Pentru categoria campanii de publicitate printre alti finalisti se numara Croatia, Ungaria, Mecadonia, Slovacia, Liban, Rusia si Finlanda.

Citeste si:

La editia din acest an a competitiei, Romania are cel mai mare numar de inscrieri la categoria Press, 86, si este a treia tara ca numar de materiale inregistrate la categoria TV (42), Outdoor (39) si Interactive (23). Pentru categoria Campanii Media, Romania are inscrise 15 lucrari, iar la Campanii Publicitare sunt sapte inscrieri.

La festival participa 31 de agentii romanesti, pe primul loc ca numar de materiale inscrise aflandu-se agentia Leo Burnett (24), urmata de Publicis si BV McCann Erickson Romania ambele cu 21 de lucrari.