Campania de comunicare „Mucosin - Aliatul de incredere impotriva tusei!” va rula pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008, prin spoturi de 30” si 10”.

Campania poarta semnatura Ogilvy One Praga, creatie si productie, respectiv Mediacom, agentia de media in Romania.

Campania de comunicare se adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, cu venituri si educatie medii si peste medie, din mediul urban.

Obiectivul de business al companiei pe termen mediu si lung este acela de a atinge pozitia de lider pe piata totala de expectorante (toate formele de prezentare).

Piata de produse destinate tusei productive (expectorante) este evaluata la un volum de 5,1 mil. unitati in perioada august 2007-iulie 2008 si o valoare de 47 mil. lei, pret de raft.

Citeste si:

Pe acest segment de piata, Zentiva a totalizat vanzari in valoare de 7,5 mil. lei, reprezentand o cota de piata de 15,8%, in timp ce in volum, compania a realizat vanzari de 0,5 milioane unitati, detinand o cota de piata de 10%.

In ceea ce priveste dinamica segmentului de medicamente destinate tusei productive, in primul semestru al anului 2008 piata a inregistrat o evolutie de 35% in volum fata de perioada similara a anului trecut, iar ca valoare, o crestere de 61%, la nivel de pret de raft.

Se estimeaza pentru 2008 o crestere de 20% in volum si de 40% ca valoare, fata de anul 2007, in timp ce estimarile pentru anul 2009 se situeaza la o crestere de 15% a volumului si 25% in valoare, fata de anul in curs.

Grupul Zentiva are peste 6.000 de angajati si detine unitati de productie in Cehia, Slovacia, Romania si Turcia. Zentiva este cotata la Bursele de Valori din Praga si Londra.

Actionarii majoritari ai Zentiva sunt Sanofi-Aventis Group (24,9%), Generali PPF Holding B.V. (21,6%), Belviport Trading Ltd (10,1%) si Fervent Holdings Limited (7,6%). Managementul si salariatii Zentiva detin impreuna 5,9% din actiunile societatii. Alti investitori institutionali si particulari detin 29,9% din actiunile companiei.