Pitch-ul organizat de Hyundai a fost bazat pe un brief cu obiective clare, pentru modelul Hyundai Accent Diesel.

“Ne-am propus sa analizam produsul din punctul de vedere al publicului tinta si sa oferim solutii de comunicare relevante pentru acesta, folosind atat medii de comunicare conventionala, cat si neconventionala. Mergand pe ideea ca «nu poti vinde un produs pe care nu-l cunosti», am solicitat cheile unui automobil pentru a-l testa si pentru a intelege in detaliu caracteristicile acestuia. Asa ca... unii dintre noi au devenit pentru cateva zile «consumatorul» care isi cauta masina potrivita si cealalta parte a echipei de proiect si-a propus sa ne surprinda printr-o abordare inovativa a comunicarii in categorie”, a declarat Roxana Memetea, managing partner Brandstalk.

“Am fost placut surprinsi de solutiile inovative pe care echipa Brandstalk le-a gasit pentru nevoile noastre de comunicare. Ne-am dorit foarte mult ca agentia care ne va deveni partener sa se aplece cu atentie asupra targetului, produsului si pietei in care jucam. Si au dovedit ca ne-au inteles asteptarile. Suntem bucurosi sa pornim la drum intr-un parteneriat care se arata... castigator”, a declarat Marius Cocu, marketing manager din partea Hyundai Auto Romania.

Citeste si:

Hyundai Auto Romania este unic importator al marcii Hyundai in Romania si parte a grupului Tiriac Auto. Conform APIA, Hyundai Auto Romania ocupa locul 6 in topul vanzarilor din Romania in anul 2008.

Hyundai si-a adjudecat pe piata auto din Romania titulatura de „Liderul SUV-urilor ” in urma rezultatelor inregistrate in vanzarile modelelor sale din aceasta clasa. In ultimii trei ani Tucson si Santa Fe au ocupat constant primele doua locuri in topul vanzarilor in segmentul autoturismelor de teren.

The Group include agentii specializate din domeniile creatie, media, relatii publice, productie si evenimente speciale. The Group ocupa pozitia numarul 1 in clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifra de afaceri de 99,8 milioane euro.