Lewis vine cu paisprezece ani de experienta in marketing si comunicare pentru branduri de pe piata de retail din industria tutunului, a berii, a bauturilor alcoolice, telecom si industria produselor de lux.

La nivel international responsabilitatile sale au vizat piete de desfacere din Europa, Asia si Statele Unite. S-a alaturat echipei Strauss Romania dupa opt ani petrecuti in grupul WPP, in companiile Grey si G2 (firma de consultanta in comunicare de marketing), ultima sa pozitie in cadrul grupului fiind de Director Regional G2 pe zona Asia Pacific, pentru conturi precum Carlsberg, British American Tobacco si Reebok. Anterior, Luke Lewis a facut parte din JTI, lucrand ca Director de Marketing in Moscova si apoi ca Global Brand Manager in Geneva. De asemenea, Luke este familiarizat si cu piata din Romania, unde a locuit si a lucrat timp de doi ani cu BAT pentru lansarea Kent din 1999.

Inainte de a-si incepe cariera in marketing a experimentat o serie de activitati interesante, cum ar fi: ingrijitor pe puntea unei nave de pescuit din Alaska, om de vanzari door-to-door in Africa de Sud, sau ghid turistic in Napa Valley pentru un producator californian de vinuri. Luke s-a nascut in Marea Britanie si a locuit in Africa si Anglia inainte de a se muta in Statele Unite, la varsta adolescentei.

Citeste si:

Pe langa experienta sa profesionala, el detine si o diploma in Stiinte Politice si Marketing la Universitatea de Stat din California, San Diego. Si-a consolidat studiile in cadrul a diverse workshopuri si traininguri, precum BAT Marketing Excellence Series (2005), P&G Shopper Marketing Program (2004), JTI Trade-Marketing Development Workshop (2002) si Grey Media Planning Training (1997).

Despre munca sa pentru pozitionarea brandului Doncafe, de cand a venit in Romania, Luke a declarat: “Primul lucru pe care l-am inteles este frumusetea cafelei. Gustul si mirosul ei induc in mod automat ganduri, trairi frumoase, dar este vorba si despre ritualul de a bea cafea, care este un moment creativ si chiar pasional, de care avem parte chiar in fiecare dimineata! Singurele categorii in care am mai intalnit aceeasi implicare personala a consumatorului si chiar sentimentul de posesiune, a fost doar in cazul categoriilor de vinuri si tigari, dar in ambele consumatorul este, evident, spectator sau doar „proprietar”, mai degraba decat o persoana care are o contributie creativa legata de produs. Pozitionarea Doncafe Cafea cu suflet reaminteste si reaprinde legaturile emotionale intre oameni si acest produs magic”.

In septembrie 2008 Strauss Romania a lansat brandul Doncafe, printr-o investitie de 15 milioane de euro. Noua gama de produse Doncafe va fi prezenta pe toate segmentele pietei locale de cafea: pe segmentul cafea prajita si macinata, cafea instant, segmentul specialitatilor de cafea si pe segmentul de consum in afara casei. Compania estimeaza atingerea unei cote de piata de 50% din totalul pietei de cafea din Romania in urmatorii 5 ani.