Art director, creativ, expat si actor, Stefan Vasilachi este noul director de creatie al GMP Advertising. Vasilachi vine de la Grey Worldwide Romania, unde a ocupat aproape doi ani functia de Associate Creative Director.
Are 30 de ani si s-a nascut la Chisinau. A venit in Rominia pentru studii. Si a ramas pentru publicitate si premii. A absolvit liceul de arte plastice Nicolae Tonitza si Universitatea de arte plastice Nicolae Grigorescu. A inceput publicitatea la McCann, unde a dormit pe canapelele din creatie vreo doi ani, dupa cum povesteste, timp in care au venit si primele premii la Ad’Or. A continuat la Leo Burnett, cu publicitatea si cu premiile, pret de trei ani. A urmat Grey.

Vasilachi a fost actor in primele clipuri virale din publicitatea romaneasca regizate de Octavian Segarceanu (Sega), a luat trofee la Effie, Golden Drum si Ad’Or si si-a pus amprenta pe imaginea unor marci ca Altex, Bergenbier, Connex, Academia Catavencu, Romtelecom sau ClikNet.
Ce-l recomanda pe creativ sunt, dincolo de rezultate, creativitatea si spontaneitatea, spoturile „Romani Criss - Acordeonul”, „Loteria Romana - Fetele de la Capalna”, “Altex – Cuscrii” sau “Bergenbier – Chilotii”.

“La GMP cred ca o sa mi se intample multe. Bune, rele, premii, barfe, hahaiala, nervi si prietenii. Pentru asta am venit”, se confeseaza Stefan Vasilachi, director de creatie GMP Advertising.

Agentia de publicitate independenta GMP lucreaza pentru clienti precum Ursus Breweries – Timisoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Unilever. Agentia a primit recunoastere nationala si internationala la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri