Desemnarea Gabrielei Lungu in juriul SABRE Awards vine ca urmare a rezultatelor pe care agentia de PR pe care o coordoneaza le-a obtinut la editia din acest an a festivalului: castigarea a doua Gold SABRE – la categoria Geography/ Eastern Europe si la categoria Consumer Goods/Food&Beverage, si castigarea marelui trofeu al competitiei: Platinum SABRE pentru Cel Mai Bun Program de PR al anului.

In Europa premiile SABRE au o traditie de 5 ani si au capatat deja reputatia de cea mai importanta competitie a industriei de PR. Peste 28 de tari si 1200 de programe de PR din Europa, Orientul Mijlociu si Africa au fost atrase pana acum in aceasta competitie care premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii. La cea mai recenta gala de premiere, cea de la Venetia din luna mai 2008, peste 550 de profesionisti din regiune au participat pentru a afla si sarbatori cele mai bune campanii produse de PR-ul european.

Inscrierile la editia din 2009 a European SABRE Awards se pot face pana la 15 decembrie 2008 (sau 26 ianuarie 2009, cu plata unei taxe suplimentare pentru inscriere tarzie), iar jurizarea propriu-zisa are loc la inceputul primaverii. Daca gala din 2008 a avut loc la Venetia, in 2009 gala va avea loc in luna mai la Stockholm, in Sala Albastra a Primariei, adica exact in orasul si locatia unde se decerneaza premiile Nobel. De altfel, asocierea cu premiile Nobel reprezinta si ideea sub care este prezentata cea de-a 5-a editie a competiei.

Citeste si:

Juriul European SABRE Awards este alcatuit in fiecare an din profesionisti consacrati ai relatiilor publice din lumea intreaga: fie top manageri din companii multinationale de PR, fie lideri ai firmelor locale de relatii publice din regiune, fie seniori ai comunicarii corporatiste. Juriul celei de-a 5-a editii a European SABRE Awards reuneste, alaturi de Gabriela Lungu, nume precum: Ulrich Gartner (Manning Selvage & Lee, Germania), Eric Gerritsen (Burson-Marsteller, Italia), Fiona Hall (Chandler Chicco, Marea Britanie), Fiona Noble (Cohn & Wolfe, Marea Britanie), Robert Phillips (Edelman, Marea Britanie), Dave Robinson (Hill & Knowlton, Orientul Mijlociu), Petra Sammer (Ketchum, Germania), Karen van Bergen (Fleishman-Hillard, Olanda), Axel Wallrabenstein (Publicis Consultants, Germania) sau Luther Andres (Credit Suisse), Michelle Gordon (Virgin Media), Thilo Huys (Lenovo), Sarah Miles (Shell), Andreas Parchmann (Philips), Andy Pharoah (Wrigley), John Wheeler (UPS) etc.

Gabriela Lungu are o experienta de peste 12 ani in comunicare, lucrand 7 ani in relatii publice si 4 ani in advertising, dupa ce un an a fost jurnalist la cotidianul Ziua. Are 6 ani de experienta manageriala, conducand, din noiembrie 2006 The Practice, si inainte, timp de 4 ani, Ogilvy Public Relations, prima subsidiara din tara noastra a unei multinationale de PR.