Cu o experienta de aproape cinci ani in Client Service, Claudia Maxim vine de la Leo Burnett, unde a gestionat proiecte pe conturi precum P&G, Doncafe, Western Union, UPC / Focus Sat, World Vision sau Olimpiadele Comunicarii. Impreuna cu echipa a strans, in cei cinci ani, premii de eficienta sau de creatie – Effie, EuroEFFIE, Eurobest si o nominalizare la Cannes - si a avut ocazia sa cunoasca indeaproape mai toate pietele din Balcani.

La Graffiti BBDO, Claudia Maxim va coordona echipa de cont Dacia: „E o onoare pentru mine sa lucrez pe unul dintre cele mai valoroase branduri romanesti – Dacia. E brandul care a depasit granitele acestei tari si o duce foarte bine in tari ca Franta si Germania. Challenge-ul este cu atat mai mare cu cat criza financiara va face ca anul viitor sa fie o provocare pentru piata auto (cu vanzari mai mici la masinile noi si mai mari la cele second hand), iar noi va trebui sa le aratam romanilor ca si in acest context Dacia ramane cea mai isteata alegere“ spune noul Account Director al contului Dacia de la Graffiti BBDO.

Claudia Maxim are 28 de ani, este licentiata in Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti si lucreaza in publicitate din 2004.

Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate infiintata in Romania, parte din reteaua BBDO Worldwide, cea mai premiata retea de comunicare din lume in 2007.