Binecunoscuta rivalitate (cu trimitere in special la fast-food) dintre bucataria franceza si cea americana se manifesta si la nivel de imagine de marca.

ARMONIE.
Designul celor doua marci e masura unei comunicari de nota zece
Sa ne amintim doar cate filme (majoritatea americane) au replici pe aceasta tema. La noi in tara invazia de fast-food-uri a adus fel si fel de companii dintre care cele mai cunoscute, cum sunt McDonald’s, KFC, Gregory’s etc. Cum francezii tin foarte mult la bucataria lor, ei nu au adoptat nici retetele de PR, marketing sau publicitate americane. Prin urmare, campania de imagine creata de cei de la Branzas pentru Gregory’s se inscrie pe aceasta linie. Mai mult decat atat, savuratul cafelei alaturi de un croissant, un alt obicei des intalnit la francezi, devine un element ce ia fata altor bauturi in campania pentru Gregory’s.

DOI IN UNU.
Campania inglobeaza doua marci ce sunt prezentate intr-un pachet unitar. Brandurile Gregory’s si Coffeeright coexista sub acelasi acoperis, fiind complementare prin natura produselor si serviciilor oferite de fiecare. Gregory’s ofera conceptul "Create", care spune consumatorilor ca pot sa isi creeze singuri gustarea dorita. Cofferight "city espresso bar" completeaza meniul oferit cu cafea si alternative la cafea. Pozitionarea "city food-bar" a fost tinta dorita de client.

Inainte de inceperea proiectului, retail-ul si comunicarea brandurilor aveau un "fir rosu", insa nedefinit precis. Acest guideline general era prezent in know-how-ul general al brandurilor, fiind preluat din Grecia si adaptat nevoilor specifice. La cererea Gregory’s Romania, procesul prin care Branzas a restructurat cele doua branduri a inclus: brand audit, pozitionare si strategie de comunicare, strategie de design pentru retail si comunicare, design si implementare. Rezultatul a fost realizarea rebrandingului celor doua marci prin definirea mesajelor brandurilor si a formelor si modalitatilor prin care acestea se manifesta, inclusiv identitatea vizuala.