"Aceasta reusita se datoreaza, in primul rand, echipei, care s-a intrecut pe sine, precum si a retelei MEC, care a fost alaturi de noi, la fiecare pas. Impreuna cu noul nostru partener, pe baza valorilor comune, avem convingerea ca in anii ce vor urma, vom reusi sa construim o relatie de implicare activa între consumatori si brandurile Danone,” a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, MEC Romania.

"MEC a castigat contul pentru ca a demonstrat capacitatea de a dezvolta o strategie de media robusta care ne va ajuta sa ne atingem rezultatele de vanzari incepand cu 2009. MEC este o agentie profesionista care utilizeaza instrumente de planificare si implementare media de ultima generatie. De aceea, suntem increzatori ca ne vor ajuta sa ne atingem obiectivele ambitioase si sa ne imbunatatim eficienta in investitia de media” a declarat Benoit Chaix de Lavarene, Marketing Director, Danone.

Mediaedge:cia (MEC) ofera servicii de analiza a profilului consumatorului si ROI, strategie si planificare a comunicarii, cumparare si planificare media, interactiune (digitala, directa si cu ajutorul motoarelor de cautare), consultanta in proiecte sportive, de divertisment si cauze sociale precum si oportunitati de comunicare in retail. Cei 4500 de specialisti ai retelei lucreaza pentru clientii locali, regionali si globali in cele 250 de birouri, din 84 de tari. MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP.

Citeste si:

Danone Romania face parte din Grupul Danone, o companie Fortune 500. Grupul Danone are 150 de fabrici si in jur de 76.000 de angajati, in mai mult de 120 de tari. Grupul Danone a inregistrat in 2007 vanzari de peste 15 miliarde euro.

Danone Romania a raportat in 2007 o cifra de afaceri de 367 milioane lei, cu 20% mai mult fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu de peste 60 de produse.