Comitetul de organizare EFFIE este constituit din 7 persoane (Presedinte si 6 membri) si are rolul de a superviza din punct de vedere tehnic organizarea competitiei si a Galei de Premiere.

Pentru pozitia de Presedinte au candidat 4 persoane iar pentru cele 6 pozitii de membru din comitet au fost 21 de candidati.

Procesul de votare a produs si o surpriza – 2 candidati obtinand acelasi numar de voturi. Prin urmare s-a decis extinderea numarului de membri in comitet de la 6 la 7 in asa fel incat ambii candidati sa fie inclusi pe lista Comitetului.

In urma procesului de votare componenta Comitetului EFFIE 2009 este:

Presedinte: Narcis Horhoianu – Associated Marketing Director P&G Romania

Membri:
Alexandra Olaru – HR & Communication Director Unilever SCE
Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA
Dan Petre – Managing Partner D&D Research
Afrodita Blasius – Managing Partner Bridge Communication
Sorin Blaga – Marketing Director Rompetrol
Stefan Iordache – CEO Leo Burnett Group
Paul Markovits – Senior Brand & Communication Director Vodafone Romania.

Citeste si:

Pe parcursul planificarii si organizarii evenimentului, Comitetul va fi asistat de cate un reprezentant din echipa executiva a celor doua asociatii.

“Numarul mare de personalitati care au candidat pentru Comitetul de Organizare EFFIE arata interesul extrem de ridicat pe care industria il are fata de acest festival. Sunt extrem de bucuros de componenta comitetului. Am convingerea ca EFFIE creste an de an. ” a declarat Victor Dobre – Director general IAA Romania

EFFIE este un festival international sub licenta AMA New York care premiaza eficienta comunicarii. In Romania EFFIE se afla la a 6 a editie si va fi organizat conform traditiei in parteneriat de catre IAA si UAPR

IAA este organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic, ce reprezinta interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari.

IAA Romania are in componenta sa peste 170 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Obiectivul sau este ridicarea standardelor profesionale si etice ale industriei de comunicare din Romania.

Cu ocazia celui de-al 41-lea Congres Mondial IAA, filiala din Romania a primit premiul Golden Tulip Award” pentru cea mai activa si creativa filiala din lume.