Foarte populare in vestul Europei, dar privite sceptic in Romania, produsele resigilate sunt acelea care fie au ambalajul original deteriorat, fie au fost expuse in showroom, fie au mici si insesizabile disfunctionalitati, cum ar fi un pixel mort. Toate aceste produse sunt testate, aduse intr-un ambalaj proaspat si “resigilate” de eMag. Rezultatul este un produs nou la pret de second hand. Pentru a promova noua categorie de produse pe care o lanseaza eMAG, GMP a realizat o campanie ce cuprinde componente video, print si online.

“O zgarietura, o pata de ketchup sau un ambalaj desfacut nu fac rau niciunui produs. Dar ii pot scadea mult pretul. Pornind tocmai de la asta, un baiat simpatic de la IT, pe langa o mancarica buna, a facut niste spoturi si o campanie. Am mancat, am baut, ne-am distrat si-am muncit. Iar ce-a iesit e bun de pus in rama", a declarat Stefan Vasilachi, Creative Director GMP si actor al spotului.

Targetul campaniei este format din vanatorii de deal-uri, persoane care profita de toate ofertele si care vaneaza cel mai bun pret pentru produsele pe care si le cumpara. “Resigilatele” si campania de promovare a lor se adreseaza si unui target secundar, format din cei care-si doresc un produs mai bun decat isi pot permite si care nu ar avea incredere sa cumpere un produs second hand. Dar care au incredere in garantia eMAG.

“Strategia pleaca fix de la felul de-a fi al targetului vizat si se bazeaza pe faptul ca intre produsele resigilate eMAG si cele nou noute in ambalaj «original» diferenta functionala este inexistenta sau aproape insesizabila. Exista insa o diferenta considerabila de pret in favoarea resigilatelor. Si cum nimeni nu cumpara un produs pentru ambalajul lui sau prea putini sesizeaza existenta unui pixel mort intr-un monitor, insa cu totii vor sesiza diferenta de pret, ne-am hotarat sa ilustram acest lucru. Pana la urma, un deal bun e un deal bun. Si daca mai ai si un pic de umor, e cu atat mai bine.” spune Teodor Cucu, Head of Strategy GMP.

Citeste si:

Echipa GMP care a lucrat pentru realizarea campaniei este formata din Stefan Vasilachi - Creative Director, Mircea Mocanu - Art Director, Mircea Topoleanu - Copywriter, Radu Teodorescu - AV Producer, Mihaela Radulescu - Client Service Director, Ioana Simoaica - Group Account Director, Madalina Barbu - Senior Account Executive, Teodor Cucu - Head of Strategy si Matei Ioncica - Junior Strategic Planner. Din partea eMAG au colaborat Radu Apostolescu, proprietar si Viorel Copolovici, director de marketing.

eMAG este operat de companiile Dante International si eMAG International si a obtinut in 2007 un profit net de 0,6 milioane de euro la afaceri de 79,4 milioane de euro. Este cea mai mare companie de comert online din Romania, detinand 70% din piata.

GMP este una dintre cele mai mari agentii independente integrate din Romania. Printre clientii agentiei se numara Ursus Breweries – Timisoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Unilever. Agentia a primit recunoastere nationala si internationala la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.