La pitch-ul organizat de British Airways au mai participat, pe langa ZenithOptimedia, care administreaza si contul de media-planning si buying al operatorului aerian, Agency.com si OgilvyOne. Pentru promovarea in mediile de comunicare traditionale, British Airways a alocat un buget de aproximativ 19,5 milioane de euro (18 mil. lire sterline).

British Airways, a treia companie aeriana din Europa, a raportat, in noiembrie, pierderi in primul semestru al anului, din cauza scumpirii carburantilor si a scaderii traficului aerian, potrivit Bloomberg.

Compania a inregistrat pierderi nete de 49 milioane lire sterline (77 milioane dolari), fata de un profit net 493 milioane lire sterline raportat in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei, citat de Bloomberg. Analistii estimasera un profit semestrial de 64 milioane lire sterline.

Citeste si:

Vinzarile au crescut cu 6,4%, la 4,75 miliarde lire sterline. Operatorul aerian si-a revizuit in crestere estimarile privind veniturile anuale, la 4%, fata de previziunile precedente de 3%.

Reteaua internationala ZenithOptimedia este prezenta pe plan local prin agentia Zenith Media. Printre clienti se numara Atlas, Baxi, Bayer, BRD-GSG, Bricostore, Bunge, Caroli, Carrefour, Depozitul de Calculatoare, Discovery Channel, Electrolux, ING Group, Interstar, L’Oreal, Nestle, Parmalat, Policolor, Puma, Reckitt Benckiser, Toyota, Ursus Breweries, Vincon.

Zenith Media a raportat in 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 55,5 milioane euro.