Citeste o carte!” la al patrulea premiu international
“Nominalizata anul asta la Ad Print, New York si Cresta, premiata cu aur si argint la Golden Hammer 2004 si argint la Epica 2004, mai are doar doua probe de trecut: Ad'Or si Cannes, ambele in 2006. Ele vor incheia viata de festival a acestei idei exceptionale, circuitul firesc al marilor idei in publicitate. Mai ramine, poate, intr-o zi, Hall of Fame...”, Mihai Coliban, Creative Director Lowe.

Fara a mai surprinde pe cineva, nominalizarea campaniei “Citeste o carte!” la Cresta 2005 (initiat in urma cu 12 ani de Creative Standards International in parteneriat cu International Advertising Association) este cu atat mai valoroasa cu cat Lowe este singura agentie din Romania ajunsa in finala acestui festival si una din cele 4 finaliste Lowe la nivel global (alaturi de birourile din Zagreb, Paris si Stockholm).

“Campania a intrat in finala la Cresta. Inseamna ca indeplineste standardele de excelenta in creativitate setate de acest festival. Inseamna ca publicitatea romanesca mai are o sansa in lupta cu retetele si cliseele.”, Diana Angelescu, Head of Copy, si Octavian Giosanu, Head of Art.

Iar faptul ca Lowe Romania a atins statutul de finalist al festivalului la categoria Media & Entertainment inseamna ca “Citeste o carte!” este in topul celor mai bune lucrari de print din lume.