Lucian Romascanu, Director de Publicitate Newspapers Division la Ringier Romania, a decis sa se dedice unor proiecte pe cont propriu, functia sa fiind preluata de Mirela Murariu.

In aceasta formula, Cristina Negoita (Advertising Sales Manager Libertatea) si Diana Sarbu (promovata in functia de Advertising Sales Manager Capital si Evenimentul zilei) ii vor raporta direct Mirelei Murariu.

Romascanu s-a alaturat echipei Ringier ca Director de Publicitate in 1999 iar dupa o perioada in afara Ringier a revenit pe pozitia de Director Executiv in 2006, acumuland in cadrul firmei o experienta de peste 5 ani.

Mirela Murariu s-a alaturat companiei Ringier Romania in urma cu 11 ani ca Advertising Sales Representative. A avansat constant in structura de vanzari de publicitate a companiei Ringier, detinand pe rand functiile de Media Planner Magazines Division, Media Director Magazines Division si Director de Publicitate Magazines Division. Din februarie 2008, ea a preluat conducerea departamentului de vanzari al diviziei Economic & Reference, unde a implementat un nou model de lucru, reusind sa genereze impreuna cu echipa sa volume de top intr-o piata tot mai concurentiala.

Mirela Murariu va continua sa ii raporteze direct lui Claudiu Serban, Deputy General Manager, care coordoneaza intregul portofoliu de ziare al Ringier Romania constand din brandurile Capital, Evenimentul zilei si Libertatea. Departamentul va functiona in aceasta formula incepand cu data de 16 martie 2009.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri