Lantul Virgin Megastores avea, la inceput, 23 de magazine, cu vanzari anuale de 280 milioane dolari, insa cel putin 12 dintre acestea nu erau profitabile. Din acest motiv, in ultimii patru ani, compania a inchis magazinele care nu aduceau profit, in ianuarie 2009 ramanand doar sase astfel de unitati comerciale, care totalizau vanzari anuale de 180 milioane dolari.

"Am avut o mare contributie la vanzarea muzicii, insa acum e timpul sa mergem mai departe", a recunoscut directorul grupului Virgin Entertainment din America de Sud, Simon Wright, informeaza NewsIn.

In august 2007, Virgin Entertainment Group North America a fost cumparat de doua companii imobiliare, Related Co si Vornado Reality Trust, care detin 51%, respectiv 49% din actiuni. In iunie 2008, un director al Vornado a declarat, pentru Reuters, ca ar fi mai profitabil pentru companie sa foloseasca spatiul magazinelor in domeniul imobiliar, decat pentru comertul cu muzica.

Primul lant de magazine de muzica din SUA a fost HMV, inaugurat in 1990, care a fost urmat, curand, de cel al companiei Virgin.