"Acest site-o initiativa a GfK Romania, nefiind un produs specificat contractual cu ARMA-a fost lansat din dorinta noastra de a eficientiza administrarea informatiilor pe care GfK le pune la dispozitia pietei de media. Structura site-ului este foarte simpla si prietenoasa, chiar daca ofera acces la o baza de date impresionanta. De aceea, sunt absolut convins ca va usura in mod semnificativ munca membrilor ARMA, in special a agentiilor de media”, declara Andi Dumitrescu (foto), director general GfK Romania.

Cautarea se poate face dupa criterii multiple, in mod simultan, in intreaga arhiva de spoturi video inregistrate incepand cu 1 ianuarie 2008 pana in prezent. In plus, arhiva de spoturi video este actualizata zilnic, iar noutatile sunt evidentiate la fiecare sector in parte.

De asemenea, site-ul ofera optiunea abonarii la o alerta pe mail, prin care userul primeste zilnic notificari cu privire la cele mai noi spoturi difuzate si categoriile in care se incadreaza acestea.

Un alt aspect este reprezentat de posibilitatea trimiterii feedback-ului direct de pe site.

Grupul GfK, prezent pe piata romaneasca din anul 1992, este lider in clasamentul companiilor de cercetare de piata la nivel local. Activitatile sale acopera trei divizii: custom research, retail and technology si media. La nivel mondial, grupul detine pozitia a patra si are mai mult de 10.000 de angajati si 115 subsidiare situate in peste 100 de tari.