Reprezentantii departamentului de marketing spun ca numarul privitorilor a depasit doua milioane. "Reclamele sunt acum o forma a artei, de aceea foarte multe persoane incep sa devina adevarati fani", a declarat Chelsey. Reprezentantii canalului sunt foarte exigenti in ceea ce priveste calitatea spoturilor publicitare si nu difuzeaza decat "capodoperele". Nici anii realizarii lor nu conteaza, telespectatorii urmarind reclame din anii 60, 70, 80 sau 90.
PAUZA CU... RECLAME.
Principalul scop al postului tv este sa bucure ochiul telespectatorului, pentru ca firmele ale caror spoturi sunt difuzate nu platesc nici un banut. Urmeaza o intrebare fireasca: o exista pauza? Si daca da, ce dau?... Filme? Ei, bine, nu. Tot reclame se difuzeaza. La fiecare ora de program exista cate noua minute de publicitate platita. Celelalte castiguri vin din partea telespectatorilor, care sunt atrasi la tot felul de concursuri "cu plata". Daca vor sa primeasca un cadou, trebuie sa sune la o linie cu suprataxa. Daca vor sa download-eze o reclama "cool", trebuie sa plateasca. Iar costul nu este exagerat o lira sterlina pentru fiecare solicitare. Deocamdata, "Advert Channel" emite prin satelit, insa se spera ca in urmatoarele luni sa fie preluat si de companiile de cablu.
CATEGORII.
Creatoarea postului tv, Chelsey Baker, spune ca acesta este perfect pentru cei care cred ca reclamele sunt de foarte multe ori mai bune decat o emisiune sau chiar un film. "Sloganul nostru este Pentru oamenii care iubesc reclamele". Spoturile sunt difuzate pe categorii. Astfel exista "Ad Chat" in care sunt prezentate cele mai bune reclame de televiziune, "Advert Focus" unde telespectatorii pot vedea cele mai bune spoturi tv , "Adverts for you, ads Now!" si "Adverts Today" care prezinta "making-off"-urile diverselor reclame.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: