Lowe, prin intermediul diviziei sale specializate in comunicare medicala - Medic One, si-a adjudecat contul Stem Health Unirea in urma unei licitatii finalizate la inceputul lunii iunie.
Stem Health Unirea este una dintre cele mai importante banci familiale de celule stem din Romania, dispunand de un laborator propriu si de o banca de depozitare in Bucuresti.

“Am stabilit o strategie puternic axata pe componenta educationala, in ton cu specificul brandului. Comunicam despre sansa la viata, despre familie, despre tehnologia mileniului III si luptam contra unor maladii teribile. Parintii, targetul nostru principal, trebuie sa fie extrem de bine informati inainte de a lua o decizie. Programul pe care il cream pentru Stem Health Unirea este mai mult decat o campanie, este o datorie pe care ne-o asumam fata de piata romaneasca”, declara Corina Sofariu, account director.

Mesajul central al campaniei este “Ce este important sa stii”, iar obiectivul sau declarat este acela de a creste gradul de accesare a serviciilor de acest tip in Romania, prin educare si informare.

Mixul de comunicare este bazat pe activari online, comunicare catre medici si in maternitati, si comunicare direct to consumer. De asemenea, campania se va intregi printr-o strategie de PR, dirijata de echipa Lowe PR si focalizata pe aceeasi directie de educare prin informare. Prima etapa a campaniei de PR se va concretiza printr-o strategie de media relations.

Echipa implicata in gestionarea campaniei este condusa de Dr. Andreia Valter Director General Stem Health Unirea si este formata din: echipa de Sales si Marketing SHU si Oana Cociasu (Managing Director), Razvan Dumitrescu (Strategic Director), Corina Sofariu (Account Director) & Ana Maria Smultea (Account Manager), Vlad Ciocan (Digital Specialist), Simona Copil & Claudia Pascu (Creatie) de la Lowe & Partners, Raluca Mihaila (Events Manager), Alina Pavel (Senior Account Executive), Anca Scarlat (Account Executive) si Manuela Zidaru (Senior Corporate Executive) – Lowe PR.

Lowe & Partners Romania este membra a grupului de companii din care mai fac parte Medic One (healthcare communication), eLowe, Initiative, Lowe PR si Scholz & Friends. Printre clientii companiei se numara: Coca-Cola Romania (Burn, Nestea, illy), Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Axe, Rama, Clear, Knorr, Delikat), Electrolux, Johnson & Johnson, Eli Lilly, Boehringer-Ingelheim, Schering Plough, TNT Romania, Bayer, Abbott, Austrian Airlines, Opera Romana, Crucea Rosie Romana, BogArt.

Portofoliul de clienti Lowe PR include companii precum: Electrolux, Unilever, Orange, RBS, Johnson&Johnson, Eli Lilly, Walmark, Abbott Romania, Stem Health Unirea, CSC Pharmaceuticals, TNT Romania, Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, Asociatia “Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative Romania, Medic One.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri