Un diferend fiscal exista de multa vreme intre acest grup si autoritati, pe fondul infruntarii cu partidul guvernamental Justitie si Dezvoltare.

Amenda a fost decisa dupa un control fiscal asupra conturilor grupului pentru anii 2005, 2006 si 2007, informeaza NewsIn.

Este a doua pedeapsa pe care o primeste anul acesta grupul Dogan, ce controleaza mai mult de jumatate din piata presei private din tara. Dogan a spus si atunci ca amenda era motivata politic.

Premierul Recep Tayyip Erdogan a criticat de mai multe ori modul in care organismele de presa Dogan acopera politica guvernului sau.

Grupul media Dogan este prezent pe plan local prin postul de televiziune Kanal D. Lansat in 2007, Kanal D este un post de televiziune generalist, cu acoperire nationala, pozitionat pe entertainment, care ofera telespectatorilor un mix de programe, de la show-uri de divertisment, reality show, la seriale, filme artistice si stiri.

Dogan Media International si-a adancit pierderile anul trecut pana la 19,2 mil. euro (70.857.783 lei) la afaceri de 14,3 mil. euro (52.882.773 lei). In anul 2007, compania afisase pierderi de 2,42 mil. euro la afaceri de 5,6 mil. euro.