Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde este marca a GlaxoSmithKline (GSK), una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume.

"Ogilvy a prezentat un concept atractiv pentru fiecare dintre noi, exprimand o idee simpla si adevarata - atunci cand te simti bine, arati mai tanara, iar varsta biologica nu mai conteaza. Este o idee pe care o consideram potrivita pentru noul nostru produs, Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, pentru ca vorbeste despre principalele sale beneficii: o stare buna, fizica si pishica, un tonus care ne poate face sa ne simtim mai tinere, in fiecare zi", a declarat Roxana Carausu, Brand Manager GSK.

Campania de comunicare va debuta la inceputul lunii octombrie cu spotul “Varsta nu conteaza”. Ideea campaniei, transpusa in spotul TV, porneste de la premisa ca ne dorim cu totii sa fim tineri pentru cat mai mult timp. Si daca nu ne putem impotrivi biologic, avem puterea de a ne impotrivi mental. Spotul speculeaza acest insight, aratand efectiv varsta personajelor, si felul cum varsta este afectata de atitudinea acestora.

Campania “Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde” va rula pe TV, in presa, va avea o componenta digitala, precum si sustinere la punctul de vanzare si activari in farmacii.

Din partea OgilvyOne, la realizarea campaniilor Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde au lucrat – Loredana Caradimu – Business Unit Director, Sorina Diaconu – Account Director, Cristian Simion - Copywriter, Cristian Dita – Art Director, Dan Gherman – Group Creative Director, Dani Macarie – Creative Director.

Din partea GSK, proiectul a fost coordonat de Roxana Carausu, Brand Manager. Filmarile au fost realizate cu ajutorul casei de productie MultiMedia Est.