“Cred ca juriul a rasplatit curajul. Curajul clientului, care a respins rutina ambalajelor ‘frumoase’, dar banale. Si curajul Brandient, de a propune un asemenea concept. Ma bucur ca solutia noastra (care nu sacrifica packshot-ul, ci, dimpotriva, il imbogateste) a fost apreciata prin acest premiu”, a spus Bogdan Dumitrache, senior designer la Brandient.

La Pentawards 2009, Brandient a mai primit si o nominalizare in categoria “Other Markets” pentru ambalajul solutiilor complexe de HR Management MyStaff, desenat si dezvoltat de Cristian ‘Kit’ Paul. Juriul editiei din acest an a fost compus din personalitati ale lumii designului, precum Bruce Duckworth, Lars Wallentin sau Karim Rashid.

Pentawards este cea mai importanta competitie internationala dedicata in exclusivitate designului de ambalaj.

Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, brand engagement. Printre proiectele semnate Brandient se numara: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort, Fragedo, EllaBella, Frateus.