Brici Entertainment a fost lansata in februarie 2007 de catre Mark Walton si Alexandra Leahu, managing partner. Agentia a functionat insa doar pe piata externa, deoarece Walton a semnat, la demisie, un contract de non-concurenta cu Scala JWT, pentru teritoriul Romaniei. Odata cu expirarea valabilitatii contractului in iunie 2009, Walton anunta inceperea activitatii pe piata locala.

“Am lucrat pentru clienti din intreaga Europa, Canada, Liban si Korea. Dar telul nostru comercial in acest moment este sa putem concura national in Romania. Am observat ca exista multi clienti extraordinari in Romania, dar care duc lipsa de insight-uri strategice si abilitate creativa din partea agentiilor cu care au lucrat pana in prezent, iar noi vrem sa schimbam aceasta stare de fapt”, a spus Mark Walton (foto), Chairman si Chief Creative Officer Brici Entertainment.

Agentia lui Walton are in prezent 12 angajati si ofera servicii de publicitate full service, brand awareness, precum si inovatie in domeniul digital prin divizia Dodger Digital, si media planning prin compania Almark Media, ambele parte din Brici Group.

Lista de clienti Brici este formata din companii precum: WND Telecom, Intercom Film, Vixo, New Taste Foods, Chronolink (Rolex, Mikimoto, Tudor).