De la inceputul anului curent, Copimaj Interactive a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 500.000 lei.

“Insa o mare parte din servicii au fost realizate pentru proiectele din intreg grupul Copimaj (liveMag.ro, Live2c, Ftwit si Twittground), negenerand venituri. Pana la finele anului vrem sa ne dublam afacerile realizate in primele sase luni”, a declarat Alexandru Circei, CEO-ul companiei.

Noua agentie interactiva lansata de Copimaj tinteste o cota de 10% din piata de profil. Pentru realizarea acestui target, Circei planuieste sa promoveze proiectele agentiei in retele sociale prin Social Media Marketing (SMM), prin intermediul motoarelor de cautare, dar si prin Search Engine Marketing (SEM) si in presa.

In plus, se urmareste atragerea unui numar de 3 – 4 clienti in fiecare luna, din 2010, precum si obtinerea unor venituri de aproximativ 10 milioane lei la finele anului urmator.

“Mediul online se dezvolta permanent, atat in ceea ce priveste numarul utilizatorilor, cat si cel al posibilitatilor companilor de promovare. Internetul este un mediu interactiv care ofera avantajul de a fi cuantificabil si de a ajunge usor la grupurile tinta prin costuri reduse si cu posibilitatea optimizarii permanente a campaniei”, spune Circei referitor la contextul lansarii acestei divizii interactive.

Echipa Copimaj Interactive, formata din 7 persoane, concureaza direct cu nume ca ArboInteractive, iLeo, Kinecto, F5 sau AdEvolution.

Pana la finalul anului viitor, Alexandru Circei planuieste sa tripleze numarul de angajati al diviziei interactive.

Copimaj a fost infiintata in anul 1995 si este o companie ce ofera servicii de design, dezvoltare web si strategie.
Grupul Copimaj este format din Copimaj Interactive - agentie interactiva, liveMag.ro - magazin online, Live2c - platforma de comert electronic, Ftwitt – agregator de stiri zilnice si Twittground - serviciul de pagini personalizate pentru Twitter.

Citeste si Tinta unui magazin online lansat cu 150.000 de euro: Una din primele 5 pozitii in comertul electronic

Tinta unui magazin online lansat cu 150.000 de euro: Una din primele 5 pozitii in comertul electronic

Tinta unui magazin online lansat cu 150.000 de euro: Una din...