Prima campanie pentru care Mediaedge:ci va oferi servicii de planificare si cumparare de publicitate va fi pentru brandul Golden Fish Fingers, promovarea desfasurandu-se intre 28 decembrie si 28 februarie pe televiziune.

"Deoarece am observat o crestere dinamica a pietei din Romania, am decis sa investim in perspectiva acestei categorii, ca sa ne intarim pozitia de lider de piata”, a declarat Adam Basalaj, directorul general al Frosta.

Mediaedge:cia (MEC) Romania este filiala locala a MEC membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP, al doilea grup de comunicare la nivel mondial.

Potrivit Ministerului de Finante, in 2008 Mediaedge:cia Romania a inregistrat afaceri de 29,9 milioane de euro fata de 25,1 mil euro in 2007 si un profit net de aproape 230.000 de euro comparativ cu in jur de 110.000 de euro in urma cu doi ani

Printre cei mai importanti clienti ai Mediaedge:cia se numera Altex, BCR, Beiersdorf Romania,Colgate Palmolive, Danone si Strauss Romania,