Creat in urma cu 15 ani in Atena, Ashley WorldGroup este un grup integrat de servicii publicitare ce include in prezent mai multe companii specializate pe diferite domenii: Ashley & Holmes (Advertising), United Media (Media), Zen Team (Interactive si Content), Alco Research (Cercetare de piata), Politics (PR si comunicare politica), Le Spot Productions (productie si management de eveniment) si Going UP (CRM) si Radical Com ( BTL).

In urma afilierii, GMP va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului. Primul exemplu in acest sens este CosmOTE, care se va lansa in curand pe piata romaneasca.
Cu o cifra de afaceri de peste 300 de milioane euro in 2005, Ashley WorldGroup are 19 birouri in 10 tari: Grecia, Iugoslavia, Slovenia, Cipru, Bosnia, Macedonia, Serbia, Albania, Croatia si Romania. Pe langa CosmOTE, in portofoliul sau de clienti se numara companii mari precum Microsoft, Nokia, Puma, Panasonic, Singer, Citroen iar printre cele mai importante proiecte mentionam Jocurile Olimpice 2004, unde a fost coorganizator.

„Experienta din diferite tari ale regiunii ne-a dovedit ca este o piata de publicitate cu nevoi specifice, care trebuie intelese, pentru a putea oferi cele mai bune solutii clientilor. Misiunea Ashley WorldGroup este de a integra cele mai stralucitoare talente din regiune in vederea explorarii tuturor posibilitatilor pentru clienti, branduri si consumatori. Agentia GMP a demonstrat in nenumarate randuri ca este creativa, curajoasa si ambitioasa si avem incredere ca ne va reprezenta cu succes pe piata din Romania”, a declarat Makis Seriatos, Presedinte Ashley WorldGroup.

Despre acest parteneriat, Felix Tataru, Managing Director GMP afirma: „Vom continua sa fim creativi si indrazneti si sa privim dincolo de limite, asa cum i-am obisnuit deja pe clientii nostri, dar vom folosi know-how-ul si expertiza regionala a grupului Ashley pentru a oferi servicii de excelenta. Avem ambitii mari, iar alaturi de un partener puternic ca Ashley nu avem decat sanse de reusita”.

Agentia GMP s-a remarcat pe piata romaneasca prin campaniile electorale memorabile pentru Traian Basescu, dar si prin campanii comerciale inedite pentru Bucovina, Unilever sau Monte Banato. Numai in acest an, valoarea agentiei a fost confirmata la Premiile Effie (Gold Effie), Festivalul Ad’or (cel mai bun ad de presa, cel mai bun eveniment si cel mai bun print pe domeniul farmaceutic) si de curand la Festivalul Golden Drum de la Portoroz (numarul 3 in topul agentiilor din Romania, cu cel mai bun print in categoria bauturi nealcoolice si 3 lucrari in finala). In prezent, agentia GMP are 42 de angajati, varsta medie fiind de 32 de ani.