Pentru magazinul lansat la sfarsitul lui ianuarie si in care s-au investit 200.000 de euro, Grapefruit a identificat tipurile de interactiuni si zonele functionale, a definit fluxul de circulatie si a creat componentele de branding ale noului concept. Arcsett a creat conceptul arhitectural, designul de retail si a furnizat servicii de management de proiect si implementare pentru magazinul pilot din Sos. Mihai Bravu.

„Am avut ocazia sa cream o experienta cu totul altfel pentru clientii UPC. Ne-am gandit in primul rand la cei cu fobie fata de tehnologii complexe si am simplificat totul pana cand totul a devenit accesibil tuturor celor care ar intra in magazin. Pana la urma, acest lucru aduce brandul mai aproape de clienti si il face mai uman”, a declarat Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

Magazinul de 130 de metri patrati este impartit in mai multe zone, printre care cele mai importante sunt cea de interactiune si de demonstratii, clientii avand posibilitatea sa utilizeze calculatoarele conectate la Internet sau sa vizioneze programele difuzate la televiziunea HD ori sa incerce DVR-ul (digital video recorder-dispozitiv care permite inregistrarea, derularea sau reluarea emisiunilor).

"Nu ne vom limita doar la aceasta locatie si vom mai deschide in acest an un magazin in Bucuresti si cateva in orasele mari in care avem toate serviciile”, a declarat in cadrul conferintei de lansare Severina Pascu, directorul financiar al companiei care are aproximativ 120 de casierii in toata tara.

Potrivit Iuliei Florea, director de relatii cu clienti si vanzari retail al UPC, in astfel de magazine, clientii nu vor mai veni doar sa-si plateasca factura, ci vor putea sa testeze produse, iar, pe de alta parte, consilierii operatorului le vor propune pachete de produse.

Astfel, actualii sau potentialii clienti ai UPC ar putea deveni foarte usor utilizatori ai companiei in cazul in care nu sunt, ori ar putea alege mai multe servicii fata de cate au in prezent.

Grapefruit este o agentie romaneasca de branding, cu birouri in Iasi si Bucuresti, specializata in servicii de strategie, identitate verbala si vizuala, packaging si branding digital. Printre clientii agentiei se numara Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, Heidi, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Renault, Tuca Zbarcea si Asociatii.

Arcsett este un studio de arhitectura din Bucuresti, care ofera servicii de design arhitectural si management de proiect unui portofoliu de clienti din care fac parte: Cosmote, Romtelecom, UPC Romania, Mobifon, Mobilrom, Zapp, Piraeus Bank, Meda Distribution, Adevarul Holding, Computerland, Mega Image, La Fourmie, Vincon, Romconsulting, Toyota, Daewoo, Nissan, Dacia si altii.

La finalul lui septembrie 2009, UPC avea venituri de 92,1 milioane de euro si 1,23 milioane de clienti pe segmentul de televiziune, 256.400 de clienti la serviciile de Internet si 144.500 de abonati pe segmentul de telefonie fixa.

Printre ceilalti operatori pe piata locala care se mai promoveaza in magazine de tip concept store se numara Orange, liderului pietei de telecomunicatii pe piata locala deschizand magazinul de pe Calea Victoriei in 2006, si membrele grupului OTE, Cosmote si Romtelecom, care au lansat primul concept store in noiembrie 2008.

UPC vrea sa castige clienti prin lansarea de magazine concept store in care sa-si prezinte serviciile

UPC vrea sa castige clienti prin lansarea de magazine concept store...