Fosta divizie de internet a conglomeratului media Time Warner a anunta un profit net de 1,4 milioane dolari in trimestrul al patrulea, comparativ cu pierderile de 1,96 miliarde dolari cat era in 2008. Veniturile au scazut cu 17% la 809,7 milioane dolari.

"Am facut un progres semnificativ in implementarea viziunii pe termen lung pe care o avem pentru viitorul AOL, insa rezultatele de acum continua sa reflecte nevoia de indeplinire a obiectivelor noastre", a declarat Tim Armstrong, presedinte si director executiv al companiei

Rezultatele din trimestrul al patrulea subliniaza incertitudinea din publicitate si nevoia de a deveni o companie de sine statatoare care sa concureze cu importanti rivali ca Yahoo si Google.

Veniturile totale provenite din publicitate au scazut cu 8% la 471,6 milioane dolari, iar veniturile provenite din abonamente au scazut cu 28%, la 307,4 milioane dolari. Cele doua divizii sunt in legatura deoarece aboantii AOL sunt principalii vizitatori ai site-urilor AOL. Compania a incheiat trimestrul cu aproximativ cinci milioane de clienti.