Decizia luata de conducerea HVB-Banca pentru Locuinte a fost comunicata agentiei nu cu mult timp in urma iar contractul a fost semnat joi, 27 Octombrie 2005. Brands&Bears urmeaza sa dezvolte si sa implementeze campania ATL cu care a castigat pitchul.

La inceputul lunii octombrie, Brands&Bears a participat la pitchul organizat de HVB-Banca pentru Locuinte, alaturi de alte agentii cunoscute din piata. Brief-ul s-a dovedit extrem de ambitios si provocator - presupunea din partea echipei Brands&Bears o intelegere profunda a mecanismului financiar de economisire-creditare, relativ nou pe piata din Romania. O alta provocare a fost gasirea modalitatii de comunicare care sa transmita incredere consumatorilor cu venituri mici si medii, in general sceptici fata de formele de economisire propuse de institutii private. Propunerile Brands&Bears au starnit interesul clientului inca din prezentare, acesta declarand ca si-a bazat alegerea finala pe criteriul “comunicare creativa bazata pe o fundamentata strategie media, in limitele unui buget eficient”.

Petre TULIN –Presedinte HVB-Banca pentru Locuinte
“HVB Banca pentru Locuinte, banca membra a grupului german HVB, este o institutie de credit specializata in activitatea de economisire-creditare pentru domeniul locativ si a fost lansata in Romania la mijlocul lunii septembrie. Produsele de economisire-creditare pe care le promoveaza noua banca sunt foarte avantajoase, au costuri reduse si conditii flexibile de obtinere, garantare si administrare a creditelor, ceea ce le face sa fie accesibile pentru toti clientii, indiferent de venitul pe care il au. HVB Banca pentru Locuinte ofera in premiera, prin Tariful Avantaj, un produs foarte atractiv prin care se poate obtine un credit reprezentand 150% din suma economisita timp de minim 18 luni.

Pentru ca banca noastra sa devina cunoscuta in randul populatiei, am hotarat sa dezvoltam campania ATL alaturi de agentia Brands&Bears deoarece modul de prezentare si intelegere al produsului nostru a fost elaborat ca un intreg pachet informational care trebuie sa ajunga la client.
Speram ca prin aceste spoturi sa informam cat mai exact consumatorii despre produsele oferite de banca noastra. Succesul il vom construi impreuna alaturi de cei puternici.“

Echipa Brands & Bears care a castigat pitch-ul: Tudor POTRA, Creative Director&Copywriter, Amandine HEYNDRICKS – Art Director, Raluca BULFINSCHI – Media Strategy, Emanuel GRIGORCEA – Client Service Director.

Campania va fi coordonata, din partea Clientului, de catre : Alina FELDMAN - Head of Marketing Department, Malina MARINESCU