Echipa MB Dragan din Timisoara este formata in prezent din cinci membri, prima campanie dezvoltata fiind “Reda Speranta”, scopul acestui proiect fiind promovarea Registrului National al Donatorilor Voluntari de Celule Stem Hematopoietice si informarea populatiei cu privire la donarea de celule stem.

Pentru moment, planurile agentiei nu includ deschiderea altor sedii teritoriale, urmand sa se concentreze in special pe consolidarea portofoliului de clienti existenti.

“Pentru ca suntem o agentie in plina crestere ne vom concentra pe optimizarea proceselor interne, pentru a obtine o crestere in eficienta. Ne vom consolida portofoliul de clienti existenti printr-un client service mai bun si o atentie mai mare acordata necesitatilor reale ale acestora. In plus, vom aborda proiecte strategice cu partenerii cei mai importanti pentru a ne intari pozitia pe piata”, spune Mihai Dragan (foto).

Pentru acest an, agentia estimeaza o crestere a afacerilor de cel putin 30% fata de 2009, pe fondul unor proiecte noi ale clientilor actuali, respectiv intrarii in portofoliul agentiei a unor clienti corporate importanti, care vor fi anuntati incepand cu finalul acestei luni. MB Dragan a inregistrat venituri importante din publicitatea interactiva si web development, dar si din integrarea de solutii B2C pentru clienti in zona de e-commerce.

“Suntem intr-un an de consolidare, ne vom concentra pe cresterea organica. Chiar si asa, vom dedica 10% din cifra de afaceri pentru a intari acele aspecte ale business-ului care constituie atuuri pe piata”, declara Dragan.

Alaturi de publicitatea interactiva, compania ofera servicii de online marketing si mobile marketing. Printre clientii agentiei se regasesc miniPRIX, Pagini Aurii, Roton, U TV, ProTV, Interbrands, Novensys si Euroest.