In continuare, GAV va sprijini Balul YCRR, un eveniment anual dedicat membrilor Clubului, care se va desfasura pe 11 februarie 2010, in prezenta membrilor Casei Regale - Alteta Sa Regala Margareta, Principesa Mostenitoare a Romaniei si Alteta Sa Regala Principele Radu Duda.

“Incarcatura istorica, valoarea unui marci nobiliare din perioada antebelica ne obliga la standarde ridicate, tinuta si prestanta. Pe de alta parte, chiar daca perspectiva istorica este extrem de importanta, Clubul are un aer actual, modern, o activitate intensa ancorata in prezent, ceea ce ne permite noua, ca agentie, sa lucram in cele mai diverse registre de creativitate, de la traditie si exclusivitate, pana la caracterul sportiv si dinamic al competitiilor”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.

"Am ales GAV indeosebi pentru experienta in domeniul comunicarii sociale si culturale. Cunosc agentia si personalitatea ei unica inca de la inceputurile micului atelier de marketing cultural balkanski, o initiativa romaneasca fara egal care cred ca se potriveste specificului Yacht Clubului Regal Roman", a declarat Sergiu Timofei, Secretar General YCRR.

In procesul de rebranding s-a mers pe principiul simplificarii identitatii anterioare. “Solutia aleasa a fost aceea de a ne axa pe o singura culoare, violetul purpuriu, asociat cu regalitatea, puterea, nobilitatea, luxul si ambitia”, a declarat Puiu Oncescu, Art Director GAV. Singurul element care isi va pastra culoarea este cel care vorbeste despre identitatea nationala, drapelul.

Primul eveniment desfasurat sub noua identitate vizuala este Balul Yacht Club Regal Roman. O traditie a Bucurestiului antebelic, menita sa inchida sezonul monden de iarna, Balul Yacht Clubului Regal Roman era considerat unul dintre cele mai importante evenimente mondene ale anului. O data cu reactivarea sa in anul 1999, YCRR este pastrator si continuator al acestei traditii. In fiecare an, sunt invitati toti membrii clubului sa se alature Majestatii Sale Regele Mihai I, Comodorul Yacht Clubului Regal Roman sau altor membri ai Casei Regale.

GAV, agentie romaneasca independenta, si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Alaturi de Georgescu, Marius Rosu asigura managementul creativ al agentiei. In 2007, GAV a creat si implementat programul de comunicare „Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007”. Printre clientii actuali ai GAV se numara: Mercedes-Benz Romania (Mercedes, Jeep, Dodge), OBI, Penny Market, Raiffeisen Leasing, Yacht Club Regal Roman.