Demarat in 2007 ca propunere lansata in cadrul show-ului TV Arena Leilor, proiectul Casia Communications a fost finantat de Marius Ghenea prin preluarea unui pachet de actiuni alaturi de fondatorii Casia – Simona Opris si Carmen Vornicelu.

“Cred ca aceasta vanzare si integrarea ulterioara a Casia in cadrul Elevate reprezinta o trecere fireasca intr-o noua etapa de dezvoltare a proiectului nostru de business, tinand cont ca Elevate este, in contextul consolidarii recente din Indoor Partnership, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata de indoor media din Romania,” a declarat Marius Ghenea.

“Pentru noi, preluarea retelei de oglinzi detinuta de Casia face parte din strategia de dezvoltare a afacerii si continua in mod firesc pasii inceputi prin achizitia Chic Media, retea indoor in saloane de coafura, si fondarea Indoor Partnership. Elevate are in momentul de fata si pozitia pe piata, dar si experienta necesara pentru astfel de consolidari ”, a declarat Tudor Maxim, director general Elevate.

Sistemul de publicitate indoor al Casia Communications este bazat pe oglinzi cu iluminare din interior si cu posibilitatea de a afisa mesaje publicitare intr-o ordine si la intervale de timp prestabilite. Oglinzile sunt plasate in baruri si restaurante premium, locatii cu un trafic mediu de 7000 vizitatori pe luna.

“Personal sunt multumit ca am demonstrat viabilitatea acestui proiect, chiar si in aceasta perioada economica dificila si ca am realizat un exit care satisface toate partile implicate,” a adaugat Marius Ghenea.

Lansata in urma cu 5 ani, Elevate a inceput prin publicitatea in lift, completandu-si ulterior portofoliul cu servicii de publicitate in cladiri de birouri, hoteluri, ansambluri rezidentiale, saloane de coafura. In 2010, Elevate a infiintat impreuna cu Sugar Media polul de publicitate indoor – Indoor Partnership.