Cu acest prim proiect incepe noul parteneriat dintre Bunge si Scala JWT, colaborare care acopera servicii de creatie si strategie pentru brand-urile din portofoliul companiei.

Din partea Bunge Romania, echipa care a lucrat la aceasta campanie este alcatuita din Simona Hancu, senior brand manager Romania&Bulgaria si Florin Ciobota, junior brand manager.

Din partea Scala JWT, echipa care a lucrat la aceasta campanie este formata din Bogdan Gheorghiu - creative director, Felicia Stoica - copywriter, Adrian Isaia - art director, Demetra Garbasevschi - head of business development, Ruxandra Mirea - client service, Ilinca Dumitrescu - A/V Producer, Mihai Gheorghe - DTP si Ciprian Tantareanu - fotograf.

Pentru aceasta campanie de comunicare, Zenith Media s-a ocupat de media buying si planning prin Alina Cirlan - senior communications planner, Mihaela Cojocaru - communications planner, Dorina Ene - media buyer si George Floricel - head of OOH.

Brand-urile cheie aflate in portofoliul Bunge Romania sunt: Floriol, Unisol, Raza Soarelui si Ulvex. In anii ‘90, Bunge a stabilit drept prioritare domeniile agroindustrial si cel al produselor alimentare, iar in prezent detine operatiuni integrate, de la cultivarea campului pana la fabricarea de produse alimentare.

Scala JWT si-a inceput activitatea in 1996 si este parte a retelei globale JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite si cea de-a treia ca dimensiune in intreaga lume. JWT a fost prima agentie multinationala din Romania – in 1932 – si este de asemenea membru al grupului WPP, cel mai mare grup de comunicare din America de Nord, America de Sud, Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.

In prezent, Scala JWT dezvolta proiecte de comunicare pentru clienti precum: Vodafone, Bayer, Johnson &Johnson, Kraft Foods, Mazda, Bunge, Nestle, Nokia si altii.