Dupa aproape 8 ani la Starcom, seful operatiunilor digitale a hotarat sa plece deoarece a considerat ca, pe de o parte, contextul pietei este potrivit, iar pe de alta parte, a acumulat suficienta experienta. “Am ajuns la nivelul la care m-am copt”, a spus Mircea Gheorghe, pentru Wall-Street.

Fostul Digital Director spune ca a identificat in piata o nevoie, o “veriga lipsa” in comunicarea dintre client si diferitele agentii care ii gestioneaza comunicarea.

“Clientul stie ce vrea din punct de vedere business, dar nu poate sa ceara ceva concret pe digital. Agentia de media incearca sa inglobeze solutiile digitale in munca ei, dar fara sa aiba ca reflex sa inteleaga business-ul clientului. Agentiile de publicitate inca nu pun un accent foarte mare in zona digitala, iar agentiile de interactive inca nu sunt foarte aproape de brand. Si e un gol.”

Astfel, Gheorghe isi propune sa lanseze in urmatoarea luna o agentie care sa ofere servicii integrate de marketing digital – strategie, creatie si productie. “Strategia presupune sa gasesti si ce sa comunici, si cand, si unde, si cat. Este un meci intre strategic planner si media planner din care trebuie sa rezulte o solutie de comunicare. Iar partea cealalta, de mesaj si productie, vine sa se lege cu asta. E o solutie integrata”.

Antreprenorul nu comunica deocamdata nici numele agentiei si nici componenta echipei, deoarece mai trebuie sa finalizeze discutiile cu unii din membrii ei.

In ultimii ani, la Starcom MediaVest Group, Mircea Gheorghe a lucrat pentru clienti precum Avon, Dacia/Renault, Friesland, GE Money, GSK, Bergenbier, Kraft si P&G.

Prin intrarea in zona antreprenoriatului, Gheorghe calca pe urmele altor persoane cu experienta in agentii de publicitate, precum Emilian Arsenoaiei (ex-Tempo Advertising) si Razvan Matasel (ex-Leo Burnett), care au lansat impreuna start-up-ul Arsenoaiei&Matasel, sau Adrian Alexandrescu, fostul sef al OgilvyOne, care a lansat Interactions.

In opinia lui Mircea Gheorghe, pentru ca lansarea unui start-up dupa plecarea dintr-o companie sa aiba succes, antreprenorul trebuie sa indeplineasca doua conditii: sa fi atins un nivel profesional la care sa poata sa le ofere clientilor servicii relevante si, in al doilea rand, sa isi doreasca sa faca lucrurile dupa propriul model, sa-i impuna start-up-ului un stil original.

Emilian Arsenoaiei pleaca de la Tempo si lanseaza un start-up alaturi de Razvan Matasel

Emilian Arsenoaiei pleaca de la Tempo si lanseaza un start-up...