Campania castigatoare a fost "Lansarea pufuletilor Gusto", care a militat pentru optimism si pentru aducerea unui zambet pe fetele romanilor, unii dintre cei mai pesimisti europeni conform studiilor oficiale. Campania a primit deja Golden Award for Excellence la Romanian PR Award 2009 la categoria Marketing PR si a fost dublu nominalizata la European Excellence Awards 2009 (la categoriile Food&Drinks si South East Europe).
In 2008, The Practice a primit acelasi premiu, Gold SABRE for Eastern Europe, pentru campania Ziua Barbatului - client: Bergenbier. Iar palmaresul companiei de PR mai include si trofeul pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Sud-Est in cadrul editiei 2008 (Olimpiada Oamenilor Obisnuiti - client: Prigat) si o nominalizare la aceeasi categorie in editia 2009 (Lansarea pufuletilor Gusto - client: Gusto), in cadrul European Excellence Awards.
"Acest trofeu este o satisfactie imensa pentru noi si o confirmare a valorii muncii noastre, cu atat mai mult cu cat agentia noastra reuseste sa il castige pentru a doua oara in cei trei ani si jumatate de la infiintare. Campania pentru pufuletii Gusto a presupus o mare desfasurare de forte, multa planificare dar si multa creativitate, rasplatite in final prin rezultate de exceptie pentru brand si iata ca si pentru agentie", a declarat Oana Bulexa, Client Service Director al agentiei.
Echipa care a lucrat la aceasta campanie a fost formata din: client - Eliodor Apostolescu, concept & strategie - Gabriela Lungu si Andrei Balan, project management & client service - Oana Bulexa si Floriana Cristea.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: