Biroul de la Bucuresti al retelei europene Scholz & Friends are un nou Managing Partner in persoana lui Dan Micu, professor of marketing al Scolii de Studii Postuniversitare de Management – programul MBA Romano-Canadian. Licentiat in marketing (SNSPA, 1996, Cambridge Marketing College & The Chartered Institute of Marketing, 2002), Micu (36) este un vechi profesionist al industriei de comunicare, activ de un deceniu in agentii multinationale sau in marketingul si managementul media (publisher al Playboy si Madame Figaro).

Dan Micu va conduce departamentul de relatii cu clientii, zona strategica si procesul de new business al agentiei. “Sint fericit sa impart managementul cu o personalitate si un profesionist experimentat, un vechi coleg si prieten, in acelasi timp. Dan va aduce echipei echilibru si gindire stategica, precum si clarviziune si intelegerea profunda a schimbarilor din industrie si societate”, a declarat Lucian Georgescu, fondator si Managing Partner al GAV | Scholz & Friends Bucuresti.

La rindul sau, Dan Micu si-a exprimat “bucuria de a face din nou echipa cu Lucian. Am lucrat pe vremuri ani buni impreuna si am fost un tandem de succes. Succes sint convins ca vom avea si in noua formula, acum cind avem un nou challenge: acela de a da viata unei noi agentii: puternica, moderna, diferita, o adevarata “orchestra a ideilor”. Scholz & Friends este o noua forta in advertising-ul european si afilierea ne obliga la excelenta in toate domeniile.”

Scholz&Friends este singura retea owner-managed din Europa, avandu-si originile in Germania si HQ la Berlin si Hamburg. Peste 870 de oameni lucreaza in 19 tari situate de-a lungul continentului. La doar doi ani de la management buy out care a evitat preluarea sa de catre WPP impreuna cu restul grupului Cordiant, reteaua isi continua dezvoltarea independenta. Scholz&Friends a convins numeroase vedete din domeniu sa i se alature in ultimii doi ani. In prezent, portofoliul Scholz&Friends include peste 250 de clienti, printre care Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens - Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg-Holsten, Nike, DaimlerChrysler si AOL.

In ultimii cinci ani, Scholz&Friends a obtinut 22 Lei la Cannes, 26 Statui Clio, 10 Creioane One Show, 13 premii LIAA, 39 premii ADC si 5 ADC*E. Scholz & Friends a obtinut aur la toate aceste festivaluri, pentru clienti precum DaimlerChrysler, Frankfurter Allgemeine Zeitung, WERU, Hapag-Lloyd-Express, Medecins Sans Frontieres si altii. Biroul de la Bucuresti numara printre clientii sai Autorom - Daimler Chrysler, Unilever, Raiffeisen Bank, Lindab, Raiffeisen Leasing si grupul AB Plus.