Incepand cu 1 ianuarie 2006, cele doua companii isi vor uni fortele pentru a servi cat mai eficient interesele clientilor lor. Este vorba, fara indoiala, de o incercare de a pune la dispozitia clientilor o gama cat mai larga de servicii de promovare, parteneriatul propulsand cele doua companii spre pozitia de top pe piata serviciilor media din Romania, din punct de vedere al bugetelor si al numarului de conturi gestionate.

Un asemenea parteneriat nu numai ca va consolida pozitia Media Direction si OMD pe piata autohtona, ci va aduce numeroase beneficii clientilor. Acestia se vor bucura de experienta si de profesionalismul a doua companii care vor incerca sa le asigure vizibilitatea pe canalele media.

"In mod sigur nu e o misiune deloc usoara sa poti oferi o campanie de succes unui brand, fie el si de top, pe piata competitiva de astazi. Regulile jocului se schimba in fiecare zi; e o tendinta pe care marii jucatori nu au cum s-o ignore. Si-atunci cum sa devii jocului?", se intreaba Ruxandra Stefan Managing Director OMD. "Incercand sa fii cel mai bun si sa-ti mentii pozitia de top prin calitatea serviciilor oferite. Clientul se vede astazi pus sa aleaga dint-o gama media extrem de vasta, existand si posibilitatea de a-si crea mijloace proprii de comunicare. Totul se invarte in jurul verbului . Iar faptul ca acest parteneriat are ca obiectiv consilierea, ghidarea alegerii sale e absolut natural".

"Pe de alta parte", sustine Carmen Lixandru General Manager Media Direction Romania, "exploatarea la maximum a peisajului media nu mai este de ajuns. Trebuie sa se anticipeze si sa se pregateasca fiecare schimbare; sa reinventam canalele traditionale de comunicare si in acelasi timp sa privim dincolo de ele, sa combinam planificarea si cercetarea laborioasa cu spontaneitatea si creativitatea. Si, mai ales, nu trebuie sa uitam ca in spatele ideilor sunt oameni talentati care-si folosesc resursele si intuitia pentru a gasi o abordare cat mai pragmatica si mai convingatoare, dar si cat mai potrivita nevoilor fiecarui client in parte."

Ambele companii au o stransa legatura, fie prin apartenenta, fie prin afiliere, cu Omnicom, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial.