Campania de imagine include un spot TV de 60 de secunde, intitulat „Oportunitati”, care reflecta promisiunea COSMOTE de a face telefonia mobila accesibila tuturor. Ideea care a stat la baza spotului este aceea ca oportunitatile sunt pentru cei care fac lucrurile diferit, pentru cei care au curaj, pentru cei care merg inainte, de fapt oportunitatile pot fi pentru fiecare dintre noi. COSMOTE iti ofera oportunitatea de a comunica oricand, oriunde, la cele mai mici tarife. Tonul campaniei este tineresc, dinamic, energizant si transmite atributele marcii: apropiere si accesibilitate. Lansata o data cu intrarea operatorului de telefonie mobila pe piata romaneasca, campania de imagine COSMOTE a fost dezvoltata de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena.

Campaniile de produs includ 2 spoturi, de 45, respectiv 50 de sec, care prezinta avantajele competitive ale ofertelor pre-paid si post paid de la COSMOTE: tarif unic indiferent de retea si cele mai mici preturi de pe piata la abonamente, care includ si minute gratuite. Mesajul campaniei pre-paid este ca nu este nevoie sa-ti alegi prietenii in functie de retea, in timp ce in cazul ofertei post paid, ca esti mai aproape de cei dragi, comunicand cu ei la cele mai mici tarife.

Pe 13 decembrie, COSMOTE a lansat si prima campanie de retail pentru ofertele speciale. Intitulata “Astepti mai mult”, campania este alcatuita din trei spoturi TV, in variante de 30 de secunde si doua spoturi radio. Intitulate sugestiv “Bellboy”, “Fotbal si "Mos Craciun" spoturile accentueaza ideea ca, o data ce experimenteaza oferta COSMOTE, clientii vor avea asteptari mult mai ridicate de la orice. Acest mesaj este transmis intr-o maniera amuzanta si surprinzatoare.

Toate spoturile au fost filmate in Romania cu sprijinul Le Spot, parte din Ashley WorldGroup si in colaborare cu casele de productie Castel Film, Tandem Film si Reload Film. Regizorii spoturilor au fost Vanghelis Liberopoulos din Grecia, Santi Trullenque din Spania si Maurus vom Scheidt din Germania.

O data cu aceste campanii, a fost lansat in Romania si sloganul brandului: “COSMOTE. In touch with life”. Acesta reflecta filozofia marcii de a fi alaturi de consumator si de a-i anticipa nevoile si dorintele, oferindu-i in permanenta solutii de comunicare accesibile.

Lansarea COSMOTE in Romania a fost marcata printr-o conferinta de presa si un eveniment pentru parteneri, ambele evenimente organizate de echipele BTL si PR ale GMP/ASHLEY Bucharest, impreuna cu agentia Le Spot din Grecia.

Citeste si:

Echipa GMP/ASHLEY Bucharest a fost coordonata de Mirela Angelescu – Client Service Director, Emilian Arsenoaiei – director de creatie, Bogdan Kisescu – BTL Director, Ioana Manoiu – PR Director si Felix Tataru – Managing Director.

Ei au lucrat impreuna cu colegii lor de la Ashley & Holmes Atena: Effie Polyzogopoulou – COSMOTE Group Creative Director, Danai Tzitza – Strategy Director, Dimitris Alexopoulos, Managing Director Le Spot si Vangelis Koufelis, Events Director Le Spot.

Din partea COSMOTE ROMANIA, echipa implicata in realizarea campaniei de imagine este formata din Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Cristian Gheorghita – Communications & Sponsorship Manager, Dimitris Fousias – Communications Consultant Cosmote Greece, Radu Bargoveanu si Mihaela Radacina - Marketing Specialists.

Despre GMP/Ashley

Agentia GMP a devenit de curand GMP/ASHLEY Bucharest, odata cu afilierea, in luna octombrie, la Ashley WorldGroup, una din cele mai importante retele de publicitate din Europa de Sud Est. In urma afilierii, GMP a preluat COSMOTE,
client regional al grupului.