Allianz-Tiriac are peste 2.800 de agenti specializati in vanzarea produselor companiei, acestia putand acum sa incheie procesul de contractare chiar in timpul intalnirilor, iar clientul poate plati primele de asigurare fara a mai fi nevoie sa se deplaseze la o sucursala a companiei sau la alte puncte in care poate face plata primelor de asigurare (sucursale ale bancilor partenere, ATM, etc).

"Noua platforma de procesare a platilor prin mPOS inglobeaza toate elementele necesare cresterii vanzarilor unui furnizor de servicii de asigurari, prin acceptarea cardurilor ca instrument de plata, inclusiv un portal pentru administrarea pachetelor de asigurari, a promotiilor, dar si a agentilor de teren, precum si echiparea acestora cu aplicatii de plati mobile si cititoare de carduri de ultima generatie. Datorita acestor noi capabilitati, numarul de agenti care pot accepta plati digitale creste semnificativ, iar un efect pozitiv va fi resimtit inclusiv in ceea ce priveste experienta la plata a clientilor acestora – facand tranzactia mai simpla, mai sigura si mai eficienta", se arata in comunicatul emis de MasterCard.

Incepand din 2015, legislatia financiara din Romania prevede plafonarea operatiunilor cu numerar, avand ca principal obiectiv sa sporeasca transparenta, sa mareasca controlul asupra tranzactiilor cu numerar si sa incurajeze utilizarea platilor electronice, stimuland clientii sa utilizeze metode electronice de efectuare a platilor.

Citeste si:

"Acest parteneriat subliniaza accelerarea tranzitiei dinspre numerar inspre plati digitale, demonstrand totodata expertiza MasterCard in furnizarea solutiei optime. Dorim sa le multumim partenerilor nostri pentru ca ne impartasesc viziunea, de a conecta consumatorii din Romania cu cele mai moderne servicii financiare. MasterCard isi va continua angajamentul de a sprijini mediul de afaceri si autoritatile pentru a dezvolta infrastructura de acceptare a cardurilor, cu scopul de a extinde beneficiile platilor electronice catre consumatori", a declarat Gabriel Ghita, Head of New Business CEE in cadrul MasterCard.

Allianz-Tiriac devine astfel primul asigurator care introduce POS-uri mobile la agentii de teren, devenind astfel un exemplu pentru alte companii a caror activitare impune astfel de solutii, cum ar fi cele de curierat sau taximetrie.

Sursa foto: leungchopan_Shutterstock