Situat in Zona Comerciala Baneasa, Baneasa Shopping City este primul mall din tara amplasat intr-un parc de retail. Zona Comerciala Baneasa se intinde pe o suprafata de 450.000 mp si cuprinde centrele comerciale: Ikea, Carrefour, Metro, Bricostore, Mobexpert si Motor City. La randul ei, Zona Comerciala Baneasa este parte integrata in Proiectul Baneasa, care acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie de peste 1,8 miliarde de euro.

Peek&Cloppenburg, Solmar, Inditex si Azadea sunt cele patru ancore ale centrului comercial Baneasa Shopping City. Peek & Cloppenburg a adus cel mai mare magazin de fashion din Romania, cu o suprafata de aproximativ 4.000 mp distribuiti pe doua niveluri, reprezentand marci precum: Armani Collezioni, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Max Mara, Ralph Lauren, Vogue, Burberry, Ermenegildo Zegna si Lagerfeld, branduri de sport ca Adidas si Esprit sau branduri de jeansi ca Armani Jeans, Calvin Klein Jeans, Diesel si DKNY Jeans.

Inditex, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion cu peste 3.500 de outlet-uri in 68 de tari din Europa, Statele Unite, Asia si Africa, a deschis in Baneasa Shopping City sapte magazine. Pe langa Zara – cel mai mare lant de magazine din portofoliul sau, alte sase marci sunt prezente in centrul comercial: Pull and Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si Zara Home.

„Baneasa Shopping City a reusit sa adune intr-o singura locatie numeroase branduri internationale de fashion, in premiera pentru piata romaneasca de retail si reprezentand peste 50 % din suprafata inchiriabila. Noul mall va cuprinde si primul Food-Court pe trei niveluri din Romania”, spunea, in aprilie 2008, Michael Lloyd, fostul sef al Proiectului Baneasa.

Citeste si:

In cadrul Galei Premiilor CEE CIJ 2008, Baneasa Shopping City a castigat premiul pentru cea mai buna dezvoltare a unui centru comercial si premiul pentru cea mai buna dezvoltare a anului. Evenimentul a avut loc pe data de 9 decembrie, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, reunind peste 250 de reprezentanti ai industriei imobiliare din Romania si din alte tari din regiune si a fost organizat de catre Roberts Publishing Media Group.

Proiectul a mai primit 15 noiembrie 2008 distinctia de "Cel mai Luxos Shopping Center" in cadrul galei Romanian Fashion Awards din 2008, fiind apreciat de catre juriul galei ca shopping center-ul care a schimbat conceptul de mall in Romania.

Proiectul Baneasa este de tip Greenfield si este dezvoltat de Baneasa Investments, in cadrul careia Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara (USAMVB) detine 49,88% din capital. Alaturi de Baneasa Shopping City, proiectul mai include diviziile: Baneasa Rezidential si Baneasa Business & Technology Park.

Sursa foto: Alexandru Busuioceanu