In iulie 2011 numarul utilizatorilor implicati (engaged) in activitati pe paginile romanesti de Facebook a fost de 658.937, in crestere fata de luna iunie, cand doar 567.663 din utilizatorii romani de Facebook au participat la activitatile generate de cele peste 13.000 de pagini romanesti monitorizate de Facebrands.ro.
Pe acest fond, companiile Standout si Byte Flux permit de joi accesul pe baza de abonament la Facebrands PRO, un instrument complet de analiza a activitatii pe Facebook, compus din mai multe module, printre care Fanpage Performance, Tools si Intelligence.

“Este momentul ca activitatile de comunicare pe Facebook sa se faca tot mai mult pe baza unor indicatori de engagement si mai putin pe baza unor evaluari personale. In aceste conditii, un instrument de analiza a engagementului este indispensabil”, a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei Standout.

“Testam Facebrands PRO de doua luni, si in acest moment el este folosit deja de majoritatea agentiilor de publicitate si PR din Romania care deruleaza campanii pe Facebook, precum si de un numar de clienti care isi gestioneaza singuri activitatile de marketing in social media”, a declarat Andrei Stefan, managerul Byte Flux..

“Fanpage performance” cuprinde peste 30 de grafice de analiza a engagementului/implicarii fanilor pe Facebook, care permite comparatii in context, cu cifrele similare ale paginilor concurente, cu perioade anterioare, precum si cu cifre medii pe fiecare categorie/industrie.

Modulul “Intelligence” ofera o perspectiva asupra activitatilor de marketing si comunicare derulate pe Facebook de catre companiile romanesti, atat prin strategiii complexe care includ pagini de Facebook, cat si prin simple ad-uri adresate utilizatorilor romani de Facebook.

De exemplu, in ultimele doua saptamani, companiile romanesti au derulat peste 2.000 ad-uri individuale pe Facebook si au folosit peste 3.000 de tab-uri pe paginile de Facebook pe care le gestioneaza. Toate acestea pot fi urmarite in modulul Intelligence din cadrul serviciului Facebrands PRO.

Ambele module sunt accesibile intr-un singur abonament, care porneste de la 119 euro/luna, si include si instrumentele Facebrands PRO aflate in sectiunea Tools.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri