As zice ca cercul e putin mai larg. Viitorul lor depinde in aceeasi masura si de apetenta abonatilor acestor site-uri de a “inghiti” oferte in mod constant, si la fel, de marketerii dispusi sa investeasca intr-un astfel de instrument.

Nu-mi fac probleme ca izvorul vanatorilor de chilipiruri va secatui prea curand, mai ales in Romania si mai ales in criza prelungita si fara un orizont prin care trecem.

Si, atunci, intrebarea care ramane este cine si de ce ar folosi un site de reduceri in grup pentru a-si promova produsele sau serviciile?

Citeste si:

Este evident ca modelul prezinta unele avantaje pentru un marketer. Groupon au in SUA peste 70 milioane de abonati. Facebook a anuntat ca se vor dezvolta in aceasta directie (n.red. ulterior scrierii acestei opinii, reteaua de socializare a anuntat ca va renunta la businessul de cupoane de reduceri). In Romania au rasarit ca din pamant in ultima vreme. Este un val care prinde (deocamdata) si iata ce cred ca il face interesant din punctul de vedere al unui marketer.

Iti ofera baze de date active.
Pe scurt, vorbim de e-mailing marketing catre baze de date cu anunturi de vanzari regulate. Avantajul este ca anunturile unui astfel de site NU ajung in spam, ca de obicei, ci sunt citite cu regulariate si genereaza click rate.

Au appeal social imediat. Ofertele au un deadline clar si o limita minima de participare, ceea ce te determina sa-ti cauti amici in comunitati, astfel incat sa se raspunda repede la oferta si ea sa devina valabila. Deci, in loc ca oferta sa se faca in sistem spam de catre un vanzator enervant, ea vine prin amici.

Razvan Dumitrescu este director de strategie in cadrul agentiei de publicitate Lowe&Partners, parte a grupului de comunicare Lowe.

Cititi intrega opinie a acestui in textul: Site-urile de reduceri de grup – un instrument de marketing eficient?!