Compania a anuntat recent ca urmareste sa isi extinda gama de produse vandute, depasind traditionalele electronice si IT dar, pentru a realiza acest lucru, are nevoie de parteneri puternici care pot livra in timp scurt in intreaga tara.

Preturile produselor nou introduse in portofoliu variaza de la 170 de lei la peste 5.000 de lei.

Compania urmareste astfel din ce in ce mai mult jucatorul numarul unu mondial, Amazon.com.

Citeste si:

Pentru a reusi sa devi partener al eMag si sa vinzi produse pe site-ul companiei, este necesar sa intrunesti mai multi factori – acoperire a livrarilor la nivel national si intr-un timp scurt, gama larga de produse precum si un trackracord foarte bun. “O sa vindem si mobila, dar in momentul in care vom gasi compania care sa acopere aceste cerinte si sa mentina un nivel ridicat al serviciilor. Nu excludem niciun parteneriat – in curand este posibil sa anuntam ca vom vinde si software, downloadabil”, au spus oficialii companiei.

eMag a generat pe primul semestru al anului vanzari de 62 mil. euro, comercializand 1 milion de produse. Compania vizeaza vanzari de 150 mil. euro pe intreg anul, in crestere cu 50% fata de anul precedent, la o rata de profit de 2%.

Alti jucatori ce activeaza pe aceasta piata sunt PCFun.ro, Cel.ro sau EvoMag.ro, precum si retaileri traditionali precum Altex, Domo sau Flanco.