Cand Google a anuntat schimbarea rezultatelor de pe motorul de cautare propriu, favorizand propria retea Google+ in defavoarea Twitter sau Facebook, companiile concurente au ripostat imediat subliniind ca modificarile fac din Internet un instrument mai putin eficient.
Simplul protest privind modificarea algoritmilor de cautare nu a fost insa suficient pentru concurentii gigantului american, asa ca Facebook, Twitter si Myspace si-au unit fortele si au lansat o aplicatie „Don’t Be Evil” disponibila pe site-ul „Focus on the User”.

Aplicatia, un plug-in care altereaza rezultatele cautarilor astfel incat acestea sa arate mai mult cu cele dinainte de implementarea Search PLus Your World, a fost construita in weekend de o echipa mica de oameni de la companiile numite mai sus.

Explicatiile necesitatii plug-in-ului apar chiar pe site-ul Focus on the User.

„Cand cauti dupa „cooking” astazi, Google decide ca renumitul bucatar Jamie Oliver este un raspuns relevant. Acest lucru poate fi inteles. Dar in loc ca primul rezultat sa trimita catre contul de Twitter, care este updatat zilnic, Google trimite link pe profilul de Google+ al bucatarului, care nu a mai fost updatat de doua luni”.

Modificarile aduse motorului de cautare Google sunt vizibile in prezent in SUA, nefiind extinse la nivel european.

Oficialii Google nu au comentat asupra aplicatiei dezvoltate de Facebook, Twitter si MySpace.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri