Este o miscare indrazneata din partea jurnalistilor, cu atat mai mult cu cat articolul are sapte pagini, indicand totodata un posibil trend in media viitorului – in loc de simple fotografii sau chiar video, materialele media ar putea deveni in viitor mult mai interactive, urmand si tendintele reclamelor online (de la bannere statice la bannere ce interactioneaza cu cititorii - n.r.).

Mai mult, jocul Kick Ass reuseste sa sublinieze exact subiectul articolului – cum ajungem sa fim “absorbiti” de mici jocuri video care nu beneficiaza de grafica superioara sau un subiect complex. Jocul a fost adaptat de o terta companie special pentru The New York Times si miscarea acestora a fost remarcata de o multitudine de cotidiene si bloguri internationale de renume, printre care Mashable, CBS News sau The Verge.

Fara indoiala, acest lucru a garantat cotidianului trafic mai ridicat pe articol decat in mod normal.

Citeste si:

Autorul articolului, Sam Anderson, scrie ca “Astazi traim, de bine de rau, intr-o lume a jocurilor stupide”.

In timp ce el era ocupat sa scrie metafore despre mici jocuri, noi eram ocupati sa impuscam reclame de pe site-ul The New York Times.

Cum ti se pare miscarea cotidianului american? Consideri ca are un sens clar si ca ar putea deveni un trend, in viitor, sau este doar “un moft”? wall-street.ro te incurajeaza sa iti spui parerea.