Cu peste 16 ani de experienta in marketing si vanzari si 12 ani in functii de conducere in companii multinationale, Alina a experimentat ambele niveluri de implicare, lucrand atat de partea clientului pentru Estee Lauder in Grecia, unde a fost responsabila de dezvoltarea companiei pe pietele din Romania si Bulgaria, trecand apoi de partea agentie, la Punct Advertising, unde a condus divizia de MarketingEvents si, apoi,din nou la client, in industria telecom.

Mai exact, incepand cu anul 2009, Alina a implentat proiecte pentru dezvoltarea business-ului online in Romtelecom avand pozitia de director eBusiness & advertising. A decis acum, dupa 4 ani, sa accepte provocarea unui start-up si s-a alaturat ForestView, in calitate de country manager pentru Romania, cu scopul de a crea o agentie digitala axata pe performance marketing, o piata in plina expansiune si plina de provocari.

Alina Petri este licentiata in Marketing a Academiei de Studii Economice din Bucuresti si detine o diploma de “Excellence in Leadership”, de la Coverdale Learning Company.

ForestView este o companie activa in Grecia din anul 2010 si in Romania, Bulgaria si Ungaria incepand cu anul acesta. Agentia face parte din Thinkdigital Group.