Potrivit unui anunt al Twitter, compania este incantata sa ii ureze bun-venit lui Marjorie Scardino. La randul sau, Marjorie Scardino a scris cu acest prilej pentru prima data un mesaj pe Twitter: "There couldn't be a more exciting time in Twitter's history to join!" (Nu ar fi putut fi un moment mai incitant in istoria Twitter pentru a ma alatura acestei platforme, n.r.).
Scardino isi va prelua atributiile imediat si va fi membru al comitetului de audit din cadrul Twitter.
Angajarea lui Marjorie Scardino vine dupa ce, in ultima perioada, platforma Twitter a fost criticata ca in echipa sa de conducere se regasesc numai barbati.
Din board-ul Twitter mai fac parte Dick Costolo, chief executive officer (CEO) al Twitter, dar si Peter Currie (fost director financiar al Netscape), Peter Chernin (fost CEO al News Corp) si Peter Fenton (investitor in startup-uri din Silicon Valley).
Marjorie Scardino, in varsta de 66 de ani, s-a nascut in Flagstaff, Arizona, si a primit cetatenia britanica in ianuarie 2002.
Scardino are o vasta experienta in media si educatie, fiind fost director executiv al grupului Pearson, care detine, printre altele, editura Penguin si o parte din actiunile publicatiei The Economist. Sub conducerea lui Marjorie Scardino, Pearson a devenit una dintre cele mai mari companii din lume in sectorul sau de activitate. Ea a condus Pearson timp de 16 ani, pana la sfarsitul lui 2012.
Totodata, Marjorie Scardino a fost timp de doi ani membru al consiliului de conducere al companiei Nokia, functie la care a renuntat in prima parte a acestui an.
Twitter Inc. este o retea sociala ce furnizeaza servicii de microblogging. Compania a fost fondata in anul 2006, ca parte din compania Odeo, continuand sa activeze pe cont propriu din aprilie 2007. Twitter Inc. are sediul la San Francisco si peste 2.000 de angajati la nivel mondial.
Twitter a debutat pe 7 noiembrie la bursa de la New York, cu o cotatie a titlurilor de 45,1 dolari pe unitate, cu 73% peste pretul ofertei publice, de 26 de dolari pe unitate.
Peste 100 de milioane de utilizatori zilnici au postat in total 300 de miliarde de tweet-uri de la infiintarea companiei, in 2006.