Publicitatea Nativa, integrata in continutul editorial, este una dintre cele mai non-intruzive forme de publicitate, adoptata de peste 3 ani in fluxurile de stiri de companii precum Facebook, Linkedin, Yahoo sau Forbes. Noile formate incurajeaza totodata clientii de publicitate sa creeze continut relevant pentru utilizatori, ca extensie a campaniilor unidirectionale desfasurate pe mediile traditionale.

"Tratate in mod obisnuit ca proiecte speciale si fara un suport real de raportare sau segmentare a audientei, proiectele editoriale nu s-au putut impune ca solutii scalabile pentru clientii de publicitate. Song introduce un nou concept: "Build once, run on all placements!". Cu alte cuvinte, advertiserii sau agentiile vor completa un singur formular, iar tehnologia va asigura distributia, adaptarea vizuala automata, optimizarea si filtrarea audientei pe mii de spatii native puse la dispozitie de cei mai importanti publisheri." declara Mihai Fanache, CEO Chargeads.

„Fiind adaptate vizual fiecarui suport de continut si oricui tip de dispozitiv, precum si datorita implementarii prin tehnologie programmatica, formatele native sunt un produs care sustine cresterea competitivitatii publisherilor locali. In acelasi timp, prin performanta de pana la 10 ori mai buna fara de formatele traditionale, devin o component esentiala a planului de marketing” adauga Diana Olar, director comercial Chargeads.

(Foto - Mihai Fanache, CEO ChargeAds)

Citeste si:

Ea considera ca publicitatea digitala este singurul segment de media care va resimti o crestere notabila in acest an. In acest context, creste apetitul advertiserilor pentru formate noi, care sa sustina campanii integrate de comunicare, respectand in acelasi timp obiectivele de context editorial definite in media plan.

In consecinta, publisherii resimt o presiune tot mai ridicata de a aglomera experienta de navigare pe site cu bannere traditionale. Acestea afecteaza negativ experienta cititorilor, intrerupand consumul de continut editorial, cu efecte negative pe termen lung inclusiv asupra veniturilor din publicitate.

SONG adreseaza aceaste nevoi, permitand furnizorilor de continut sa scaleze veniturile din publicitate focusandu-se pe dezvoltarea continutului editorial, fara sa ingreuneze experienta cititorilor. Suportul programmatic de date permite pentru prima data oferirea de continut relevant fiecarui utilizator in parte, fie ca este vorba de ad-uri sau chiar de articolele publisherilor. In acelasi timp, ofera advertiserilor o solutie scalabila de implementare a campaniilor native, masurabila, cu efort minim operational si optimizare programmatica, in acord cu obiectivele de context din media plan. Este o abordare deja validata in Vest, nativele devenind chiar principala sursa de venituri din advertising a unor publisheri renumiti.

“Ne asteptam la o crestere semnificativa a cererii pentru astfel de formate, ele abia acum devenind in Romania o optiune fezabila pentru campanii ample de comunicare.” a incheiat Diana Olar.