Un sondaj distribuit saptamana aceasta indica mai multe modalitati prin care utilizatorii pot face bani din ceea ce scriu pe wall, printre acestea numarandu-se un „borcan virtual de donatii” sau primirea unei anumite ponderi din veniturile pe care Facebook le genereaza de pe urma traficului pe wall-ul personal.

Unele intrebari din sondaj au cerut userilor sa indice interesul pentru un buton „call to action”, modalitati pentru ca followerii sa faca donatii si un „marketplace pentru sponsori” care sa puna fata in fata userii cu advertiserii. Este inca neclar daca Facebook ia in considerare in mod activ sa faca aceste modificari pentru toti utilizatorii; limbajul din sondaj arata mai degraba faptul ca este targetat catre utilizatorii verificati, scrie TheVerge.

Facebook nu ofera in prezent modalitati pentru indivizi de a castiga bani de pe urma postarilor pe Facebook. Gigantul american nu ar fi singura companie de pe acest segment de piata care ar permite utilizatorilor sa profite de pe urma activitatii lor. YouTube a lansat un program de revenue sharing inca din 2007, in timp ce Twitch, platforma de streaming pentru gameri, permite partenerilor sa faca bani prin revenue sharing, abonamente sau vanzari de produse.