Compania de marketing software, Marketizator, a decis sa treaca printr-un proces de rebranding, odata cu transformarea produsului intr-unul mult mai diversificat din punct de vedere al functionalitatilor.

“Am inceput calatoria aceasta acum 3 ani. La vremea aceea, ca director de marketing la www.rca-ieftin.ro, eram frustrat despre cat de greu se poate creste rata de conversie si de sumele fabuloase risipite pe achizitia de trafic. Asa ca, dupa ce am obtinut rezultate importante cu platforma initiala, am decis sa ajut si alti oameni de marketing sa faca acelasi lucru, adresand piata globala. Astazi, alaturi de 50 de oameni din echipa noastra, am creat o solutie complexa ce se bate de la egal la egal cu platforme din SUA sau Marea Britanie”, spune Valentin Radu, CEO si fondator Omniconvert.

“Pentru a adresa piata internationala, avem nevoie de un nume pe care strainii sa il poata pronunta usor. Marketizator era un nume venit din joaca - un fel de terminator pentru marketing. Este insa cazul sa trecem la o alta etapa. Noul nume este ales asa pentru ca nu ne dezicem de la misiunea noastra: sa cream un tool care sa ofere companiilor tot ce au nevoie pentru a mari rata de conversie. Insa nu doar numele este schimbat: pe langa functionalitati importante, precum personalizarea website-ului in functie de conditiile meteo, am introdus si sabloane gata de utilizat si integrari cu cele mai importante instrumente de marketing sau platforme de e-commerce”.

Ce urmeaza?

“Am decis sa ii lasam pe marketerii din intreaga lume sa decida: In timpul unei sedinte de produs, am decis sa facem public “roadmap-ul” si sa dam oricui sansa de a vota sau propune alte functionalitati. Iar echipa noastra o sa faca asta in timp real. Avem si o camera video ce surprinde miscarile echipei in timp real!

Pentru a vota noile functionalitati, marketerii sunt asteptati pe www.omniconvert.com/roadmap.